Reklamace - online formulář
Na této stránce naleznete informace o tom, jak postupovat v případě reklamace a jakými způsoby můžete reklamovat zboží.
Nabízíme jednoduchý, pohodlný a rychlý online reklamační formulář, kde si můžete vybrat jednu z možností, a to poškozený díl zjištěný při rozbalování, chybějící díl, poškození v záruční době nebo reklamaci v jiné situaci.
Doufáme, že vám tato stránka pomůže vyřešit jakékoliv problémy s našimi produkty a získáte tak co nejdříve kvalitní zboží a maximální spokojenost s našimi službami.
Vyberte prosím druh reklamace
Poškozený díl - zjištěno při rozbalování
Postup při reklamaci
Pokud máte s naším zbožím nějaký problém, jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme vyřešit reklamaci. Níže najdete několik informací, které Vám pomohou s uplatněním reklamace.
Reklamaci můžete uplatnit u nás co nejdříve, jakmile zjistíte nedostatek.Nejrychlejší a nejpohodlnější je využití jednoho z našich vzorových formulářů. Dále nás lze samozřejmě kontaktovat písemně nebo elektronicky, a to tak, že nám zašlete své kontaktní údaje (adresu, e-mailovou adresu a telefonní kontakt), číslo objednávky, datum převzetí zboží, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace. Pokud si přejete, můžete nás navštívit osobně na adrese našeho výdejního skladu.
Reklamované zboží nám zašlete na vlastní náklady na adresu našeho výdejního skladu. Prosím, neposílejte nám zboží formou dobírky. Doporučujeme Vám zboží odeslat doporučeně, abyste měli potvrzení o odeslání zboží. Pokud si přejete, můžete nám zboží doručit osobně na adresu našeho výdejního skladu.
Zboží musí být při přepravě vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme, abyste nám zboží poslali čisté a kompletní. Pokud možno, zboží nám zašlete v původním obalu.
Prosíme, abyste nám sdělili, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete.
Při reklamaci je důležité, abyste nám dokázali, že jste u nás zboží zakoupili (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet od chvíle, kdy nám poprvé sdělíte, že je zboží vadné, a jaké nároky z vadného plnění máte.
Po obdržení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, které bude obsahovat informace o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob jejího vyřízení požadujete.