Vybavení pracovny

Pracovna, to je místo, které v posledních měsících začala valná část populace využívat nejen k práci doma, ale také k výkonu home office. Někdy slouží i jako taková zašívárna. Jak si ji jednoduše zařídit, abyste měli vše po ruce a dobře se vám pracovalo? Jaký zvolit nábytek do pracovny a další potřebné vybavení? 

Prostorný pracovní stůl je základ

K práci na počítači a další potřebné administrativě vám poslouží velký pracovní stůl, na kterém budete mít dostatek placu. Psací stůl se zásuvkami vám mimo pracovní plochy poskytne i spoustu místa pro věci díky šuplíkům. Místo vám pak ušetří PC stůl rohový s úložnou komodou. Psací stoly jsou dostupné v různých barevných provedeních a dřevěných dekorech. 

Pohodlná židle pro zdravá záda

A ke stolu bezesporu patří i kancelářská židle. Vybírejte také podle toho, kolik času na ní strávíte. Pro příležitostné sezení vám poslouží konferenční židle. V případě delší doby sezení však sáhněte raději po některém z komfortnějších manažerských nebo kancelářských křesel s koženým nebo látkovým potahem, které vám přinese pohodlí i v případě dlouhodobějšího sezení. 

Kontejnery a další úložné prostory

Pro vaše šanony, dokumenty a další pracovní věci vám přijdou vhod úložné prostory. Své využití si tak v pracovně najdou prostorné pojízdné kontejnery a kancelářské regály. Díky kolečkům je snadno přesunete kamkoliv je potřeba. Pokud pracujete ve větší místnosti a potřebujete uložit větší množství věcí, poslouží vám kancelářské skříně s policemi pro přehlednější uložení šanonů.

Nezbytné doplňky

Jestliže máte pracovnu spojenou i s odpočinkovým místem, jednoduše můžete prostor optický oddělit paravánem třeba v dřevěném dekoru. Nezapomeňte ani na osvětlení, které je velmi důležité. Toho docílíte zajímavě vypadající designovou stojací lampou či stolní lampičkou.