K poškození jednoho nebo více dílů mohlo dojít již při výrobě, případně se tak mohlo stát při přepravě.

Reklamaci poškozeného dílu řešíme zpravidla výměnou onoho dílu, pokud se v průběhu reklamace neukáže, že je potřeba využít jiné řešení.

Prozatím není potřeba nám poškozený díl posílat.

Prosíme, vyplňte níže online formulář a přiložte fotografie, na kterých je zřetelně vidět poškození.

Nábytek

Zahrada

Designový nábytek

Osvětlení

Obývací pokoj

SEDACÍ SOUPRAVY

Kuchyně

Předsíň

Koupelna

Dětský pokoj

Ložnice

Pracovna

Velký výprodej nábytku

Skladovky

Náš blog a akce

Tyto stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Další informaceSouhlasímNastavení